تیپ اسپرت بهاره دخترانه 98

تیپ های جدید مخصوص عید 98

مدل های جدید تیپ اسپرت دخترانه


یک دختر جوان، باید به نوع پوشش خود بسیار اهمیت بدهد. چرا که نشانه های جوانی هنوز از صورت و اندام او رخت برنبسته و می تواند از این نعمت، نهایت استفاده را بکند و اینکه یک لباس، در اندام آنها بدلیل طراوت و تازگی، بیشتر جلوه خواهد کرد. باز هم این حرفمان عمومیت ندارد و خانم های مسنی هستند که با انتخاب لباس و طرز آرایش مناسب، خیلی بهتر از یک جوان ظاهر شوند. پس در همه سنیم میتوان و می شود خوش تیپ بود.


در همه فصول سال می توان تیپ اسپرت داشت، اما با آغاز فصل بهار، ما سعی داریم تیپ اسپرت در فصل بهار را برایتان شرح دهیم.

با گرم شدن هوا، طبیعت نیز لباس نو بر تن می کند. انسان ها نیز به نوبه خود، خودشان را، با طبیعت هماهنگ می کنند. با گرم شدن هوا، رنگ و جنس و استایل لباس ها نیز عوض می شوند.


در تابستان، مانتوها اکثرا جلو باز و تا حدی گشاد هستند، جنس آنها نیز بیشتر نخی و خنک است، تا از تعریق بیش از حد بدن، جلوگیری نماید. مانتوهای بلند در دوره های قبل به عنوان تیپ اسپرت تلقی نمی شدند، اما امروزه می توان با یک مانتوی بلند یک تیپ اسپرت عالی داشت. البته به شرطی که با شلوار و کیف و کفش مناسب آن، ست شود. کفش های بدون پاشنه مثل کتونی اسنیکر، صندل, آلستار و کفش های عروسکی و کالج، البته اگر قد کوتاهی دارید می توانید از کتونی هایی که لژ دارند، استفاده کنید.


شما با یک شلوار گشاد و یک صندل پاشنه تخت، می توانید تیپ اسپرت داشته باشید.شلوارتان می تواند نخی، لی کاغذی و یا کتان نازک باشد.
سعی کنید در تیپ های اسپرت بهاره ، رنگ های شاد و زنده بکار ببرید.اگر تا بحال از رنگ های شاد هراس داشتید، یکبار امتحان کنید تا تغییر را، در حال و هوای خود و دیگران حس کنید. چندین سالی است که دختران و بانوان به نسبت قبل، کمتر سراغ لباس های تیره و مشکی می روند و استفاده از رنگ های شاد، بیشتر باب شده. این امر باعث می شود با پوشیدن این نوع رنگها، احساس نکنید که تافته جدا بافته ای هستید. امروز از رنگ های پاستیلی، بسیار استفاده می شود مخصوصا در بین دختران جوان. مانند : گلبهی، صورتی کمرنگ، آبی نوزادی


برای داشتن تیپ اسپرت از پارچه های ساتن و براق و پولک دوزی شده دوری کنید. این پارچه ها بیشتر مناسب مجالس و مراسم هستند.
تیپ اسپرت، زیورآلات زیادی را، نمی پسندد، هیچ وقت لباس اسپرت را، با طلا و نقره و جواهر ست نکنید، بلکه می توانید از زیورآلاتی که از جنس چرم، چوب و پارچه هستند، استفاده نمایید. البته باز هم در کاربرد آنها زیاده روی نکنید. تیپ اسپرت کمترین زیور آلات را می پسندد.


همانطور که اصول ست کردن تیپ اسپرت را با مانتوهای بلند گفتیم، باید بگوییم مانتوهای کوتاه و فانتزی نیز، نقش موثری در ایجاد یک تیپ اسپرت دارند.
شما می توانید یک مانتوی کوتاه کتان و یا نخی را با یک شلوار جین جذب،( که البنه با شلوار گشاد نیز می توان این کار را کرد)، ست کنید. اگر از مانتوهای کوتاه استفاده می کنید نباید شال شما خیلی بلند و طویل باشد. اما کاربرد این شالها با مانتوهای بلند، بلا مانع هستند. با مانتوهای کوتاه می توانید یک کیف کوله شیک، ست کنید.با مانتوهای بلند کیف های دوشی که بند بلندی هم دارند مناسب ترند.
در نهایت برای تیپ اسپرت سعی کنید آرایش ملایم تر و ملیح تری داشته باشید و آرایش موها نیز ساده و یا دم اسبی بسته شوند و یا می توانید از یک بافت ساده کنار سر، استفاده کنید.

 


دانلود آهنگهای عاشقانه و غمگین اسپرت ,مانتوهای ,استفاده ,توانید ,لباس ,کوتاه ,اسپرت بهاره ,مانتوهای بلند ,مانتوهای کوتاه ,داشته باشید ,استفاده کنید ,اسپرت بهاره دخترانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سکوت نه مرجع اپل و آی او اس جایی بین درم و اپیدرم اجناس فوق العاده تسکوشاپ، فروشگاه گروه پژوهشی صنعتی تسکو RofaghDL.ir|رفقا دانلود دیجی کالا